PIAGAM PELANGGAN
MURID :
1. Memberi peluang yang sama kepada semua (100%) murid untuk meningkat potensi diri dalam semua aktiviti Ko-Kurikulum dan pembangunan sahsiah yang dianjurkan oleh pihak sekolah
2. Memastikan setiap murid menerima pembelajaran di dalam bilik darjah mengikut jadual waktu yang telah ditetapkan.
3. Memastikan urusan pendaftaran dan pertukaran murid diselesaikan pada hari yang sama.
4. Memastikan setiap murid berasa selamat dan selesa ketika berada di kawasan sekolah
IBU BAPA / PENJAGA :
1. Semua aduan pelanggan akan diberi maklumbalas tidak lewat dari 3 hari dari tarikh aduan diterima.
2. Setiap ibu bapa atau penjaga murid yang berurusan dengan sekolah akan mendapat layanan terbaik dalam tempoh 30 minit.
3. Bersedia mengadakan sesi perbincangan dengan ibu bapa mengenai perkembangan anak-anak dari segi akademik, sahsiah anak-anak mereka sekurang-kurangnya 1 kali setahun.
STAF :
1. Setiap staf baru akan dipastikan mendapat gaji 3 bulan selepas mendaftar diri.
2. Guru akan mendapat layanan yang mesra dan terbaik apabila berurusan dengan pentadbiran.
3. Rekod perkhidmatan dikemaskini dalam tempoh 3 hari selepas menerima maklumat perubahan.
4. Menerima kursus latihan dalam perkhidmatan untuk peningkatan kendiri sekurang-kurangnya 7 hari setahun.
STAKEHOLDER :
1. Memastikan setiap arahan dan maklumat yang diperlukan oleh PPD/JPN/KPM mendapat tindakan sehari selepas surat/arahan diterima.
2. Menjawab surat yang akan dijawab tidak lewat dari 3 hari waktu kerja.
3. Melaporkan sebarang kejadian kepada pihak atasan mengikut peraturan yang ditetapkan.
SEKIRANYA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN PERKHIDMATAN YANG DIBERI, SILA BERJUMPA TERUS ATAU HUBUNGI GURU BESAR
Nama Guru Besar : EN. SIN GEOK PHENG
Tel. Sekolah / No. Fax : 06 - 4416435
Tel. Bimbit : 017 - 6066118